Sabtu, 23 Januari 2010

sekolah di srimde

Asalamualaikum semua yang membuka blog saya.Saya adalah seorang pelajar terdiri dari Sekolah Rendah Islam Intergasi Masjid Darul Ehsan.Saya amat bangga kerana sekolah itu adalah hari perjuangan saya sampai saya tahun enam.Saya akan berpisah dari sekolah itu untuk berpindah tapi saya tidak tahu lagi saya akan pindah atau tidak kerana sekolah itulah saya mendapat ilmu dari semua guru-guru dan ustaz-ustaz di situ semua.Saya berterima kasih kepada guru-guru dan ustaz-ustaz yang telah mengajar saya pelbagai mata pelajaran termasuk pelajaran agama islam.Kerana itulah sekolah itu di namakan Sekolah Rendah Islam Intregasi Masjid Darul Ehsan,nama singkatan adalah S.R.I.M.D.E dan ia pun telah di buat blog tapi saya tak pernah membukanya.Saya mendoakan guru-guru dan ustaz-ustaz di sekolah itu selamat.
"YA ALLAH,LINDUNGILAH GURU-GURU DAN USTAZ-USTAZ YANG TELAH MENDIDIK SAYA DAN KAWAN-KAWAN SAYA,LINDUNGILAH HINGGA AKHIR HAYAT MEREKA.AMIN YA RA'BAL ALAMIN.amin

2 ulasan:

  1. Saya akan mencatat tentang kawan-kawan saya dan kawan-kawan baik saya.Mereka sangat ambil berat tentang saya hingga tahun tiga tetapi ada seorang kawan saya yang terpisah menjadi ahli daripada kelas 3 ihsan.Macam ni ceritanya,dulu kami berjanji akan menjadi kawan baik sampai bila-bila tetapi akhirnya saya terpisah dengannya.Tetapi ada dua tiga orang yang belum terpisah dengan saya.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam